Udržet si stávající klientelu není dnes vůbec jednoduché. Díky globalizaci trhu dnes s našim převratným nápadem můžeme přijít téměř kdokoliv. Otázkou tedy zůstává ne kdo má lepší nápad, ale kdo má větší touhou a předpoklady v široké škále konkurence dnešního světa přežít.
Standardní firmě vždy stačilo pouze mít sídlo, pár prodejen, umístit někde vhodně reklamu a stálá klientela byla na světě. Dnes si však zákazník může vybírat a je si toho náramně vědom. Můžeme se setkat s nejrůznějšími srovnávači a vyhledávači, které najdou jakoukoliv slevu a nejvýhodnější nabídku. Kde že takové skvělé nabídky najdeme? Přeci na internetu. A to může být pro některé podniky právě kámen úrazu. Možná že nechtějí nebo snad nemůžou z nějakého důvodu se připojit na síť a být tak svým klientům ještě blíž.
Ale u takových firem nemůžeme dnes příliš počítat s úspěchem. Kdo není na internetu jako by nežil. To je bohužel smutná pravda, ale pro firmu to také přináší mnoho benefitů. Tím hlavním jsou snížené náklady. Jistě jde o počáteční investici nějakého webu. Zde si musíme dát velký pozor komu své peníze svěříme a jedno je zde jasné. Šetřit se zkrátka nevyplácí.
Webová stránka vypovídá o prestiži a brandu firmy ukazuje, jak si dává podnik záležet na maličkostech a zda chce vyjít spotřebiteli blíž. Proto i přes nulové náklady není moc vhodné využívat služeb bezplatných serverů pro tvorbu webu. Většinou nám stránky slouží jako distribuční kanál pro reklamu, pokud si však založíme web pomocí bezplatného serveru bude jedním z požadavků umístění vlastní reklamy. To ve výsledku nepůsobí příliš profesionálně.
Proto je vhodné zaplatit si doménu a případně i grafika, pokud nejsme v systému kódování zběhlí. Dnes najdeme na trhu spoustu jedinců, kteří se zabývají pouze tvorbou webů. Ale nejde jen o tvorbu, je také zapotřebí se zaměřit na optimalizaci vyhledávání, která určuje, zda nás naše cílová skupina uvidí či nikoliv. Tato služba se nazývá SEO Optimalizace.